TK-2126_MD[TK] Posted December 22, 2009 Report Posted December 22, 2009 Payment sent!!! No rush on shipping, ship at your liesure! Thx u. Quote
binkx02 Posted December 23, 2009 Report Posted December 23, 2009 Hi Brian, Just to let you know my copy of the book turned up today.Luckily for me i couldnt get into work today because of the snow so i have been reading it all day.Brilliant read ,and whats even more brilliant is we share the same birthday Quote
synaptyx Posted December 23, 2009 Report Posted December 23, 2009 Got mine this morning too. Thanks Brian, you've made one trooper's Christmas! Quote
Adoo Posted December 24, 2009 Report Posted December 24, 2009 Book arrived today, shame i'm at work cos I really wanna start reading. Looks really good Brian, thanks very much and A+++++ for service and delivery. All the best and happy Christmas. Quote
darthgarth Posted December 24, 2009 Report Posted December 24, 2009 my book arrived today, have started reading already. Many thanks for the dedication, it does amuse me. Have a good xmas Garreth Quote
troopermaster Posted December 24, 2009 Report Posted December 24, 2009 Got mine too this morning. Can't wait to get stuck into it Quote
vadersculptor Posted December 24, 2009 Author Report Posted December 24, 2009 Anyone who has just paid will have their books posted/shipped straight after Christmas. There are a few members who want the book but are unable to pay until the New Year which is fine. Also anyone who wants the book (who originally put their name down on the interest list )get in touch with me before the end of December. The batch of signed/personalised books is coming towards a close. Happy Holidays !! Brian Quote
sskunky Posted December 24, 2009 Report Posted December 24, 2009 Anyone who has just paid will have their books posted/shipped straight after Christmas.There are a few members who want the book but are unable to pay until the New Year which is fine. Also anyone who wants the book (who originally put their name down on the interest list )get in touch with me before the end of December. The batch of signed/personalised books is coming towards a close. Happy Holidays !! Brian Hi Brian, Just to let you know my books arrived today just in time for an Xmas read! Thanks! Have a lovely Christmas and a happy new year. kindest regards, Mark. Quote
Bell[TK] Posted December 24, 2009 Report Posted December 24, 2009 I got mine today and have just had a flick through. Lovely book and i will put it aside for tomorrow. Thanks. Quote
Mike Bassett Posted December 25, 2009 Report Posted December 25, 2009 Received my book today. Thank you for taking the time to sign it for me Best Regards and Merry Chritmas Mike B Quote
89Batman[TK] Posted December 25, 2009 Report Posted December 25, 2009 Received my book today- Brian you are a true gent! I am really looking forward to reading it this week. Happy Christmas mate! Quote
mods1965 Posted December 25, 2009 Report Posted December 25, 2009 Brian, Got mine yesterday. Thanks very much!! Nice to see a pic of Liz Moore inside. That was very kind of you to do that. It's great see is getting the recognition she deserves for her work. Regards Quote
Vaj Posted December 28, 2009 Report Posted December 28, 2009 got it today! thank you Brian! Nice to see Liz is not only to see from the back Quote
vadersculptor Posted December 28, 2009 Author Report Posted December 28, 2009 Thanks for your comments guys!!! I was really pleased to be able to put Liz's photo in the book and give her the credit she so rightly deserves. Brian Quote
Trooperman Posted December 28, 2009 Report Posted December 28, 2009 Thankyou Brian recieved mine , flicking through youve worked on some amazing films i feel very lucky to have a signed copy Happy New Year to yourself and your family Quote
TK-4224[501st] Posted December 29, 2009 Report Posted December 29, 2009 just recieved mine thanks a lot brian Quote
HPDblues[TK] Posted December 29, 2009 Report Posted December 29, 2009 Holiday greetings Brian, Your book just arrived. A delightful book indeed. Thank you & aloha. T Quote
FIVE[501st] Posted December 29, 2009 Report Posted December 29, 2009 Wow... just saw this. That's what happens when I let life interfere with the internet... durn it... Very cool man! I'm going to add this to the next "Imperial-News.com" newsletter! Quote
vicsouders Posted December 29, 2009 Report Posted December 29, 2009 I received mine in Minnesota today! Of course I had to flip to the A New Hope chapter first. Looks like it's going to be a great read. Thanks again Brian. Vic Quote
naatsirhc[TK] Posted December 29, 2009 Report Posted December 29, 2009 Just received mine in the mail today. Thank you for the wonderful book, I am really going to enjoy reading it! Thank again Christaan Quote
Darksaber212[TK] Posted December 30, 2009 Report Posted December 30, 2009 Received mine. Thank you!!! Quote
RogueTrooper[TK] Posted December 30, 2009 Report Posted December 30, 2009 My copies of your book arrived safe and sound today.When I saw they had been delivered, I was actually like a kid at Christmas. I just looked briefly through the book and to say how I feel about "IN THE SHADOW OF VADER" I will have to quote a line from the number 1 Villain that you helped to create, :vader1: "Impressive, most impressive". :vader1: I am looking forward to reading the book Thank you again Brian! Tom Quote
TK1491 Posted January 1, 2010 Report Posted January 1, 2010 Fantastic book, Brian! Enjoyable read. Your talents are amazing!! Those coats-of-arms....wow. Thanks again (and thanks for the nice caption credit on that last pic!!! WooooHOOOO!!!!) Scott PS want to add how nice it was to be able to match a face to the famous Liz Moore. Quote
Recommended Posts